THE FORUMS

October 23rd, 2017
Chode Campos 3.0 "LTR Campos"
Your rating: None Average: 4 (18 votes)
Bookmark and Share

-Spaceman-

Respected Member

Join Date: 07/13/2012 | Posts: 363

Good to see you're still going hard man
Login or register to post.
dcampo3

dcampo3

Trusted Member

Join Date: 05/01/2012 | Posts: 1925

Yup man :D

Today i didnt approach, but i had a great time with my mom and dad at the stadium watching my beloved Peru lose against freaking Uruguay and Luis Suarez.
Oh well.. it was an awesome experience :P

null
__________________
Login or register to post.
H34rt o' beast

H34rt o' beast

Senior Member

Join Date: 07/28/2013 | Posts: 188

 Keep up the good work and remember: Luis Suarez is a prick
__________________
 
Login or register to post.
Me-vs-Me

Me-vs-Me

Trusted Member

Join Date: 05/18/2010 | Posts: 1329

 Don't get too close to him, he bites :D
__________________
My Field Reports Thread Me-vs-Me - New Hope
Let Go!
Focus On Success!
Login or register to post.
dcampo3

dcampo3

Trusted Member

Join Date: 05/01/2012 | Posts: 1925

@Heartobeast, Me vs Me: I hate Suarez for defeating my country, but he really is good lol
13th 30 DAY-JOURNEY TO AWESOMENESS - Day 26 (September 8th, 2013)

Location: Miraflores, Lima

Well, i fell asleep yesterday before writing this report because i was tired as fuck. But yea.. yesterday. Got nothing.
I dont know this last days i havent got shit lol.  But yea, just like i mentioned in the past, i  believe pick up is like a piggy bank, and im putting them coins. Sooner or later, that shit will blow so i just gotta keep myself together, and keep taking action.

Also yesterday is the first time in a while that i did some club gaming.  For some reason, i was not giving a fuck at all of whatever may happened. I was pretty darn relaxed. I made a good number of approaches at club, but still, after leaving it, even when getting nothing, i was like.. Yeaa whatever. Now, i dont know if this type of thinking means that I am not putting as much effort as before and I wont improve (which i dont think its possible but it could), or that I am simply really starting to not give much of a crap, even when sucking on a night. Maybe its a lot better to think the way im starting to think now.
Anyways, why would you put so much effort to meet women anyways? Women dont deserve my effort. I am not there to chase them. I am just giving them a chance to meet me
For some reason, i am really starting to find women kind of funny. I mean, they are like the funniest creatures. Always so clumsy, they worry so much about how slutty they should wear so one guy comes and just stare at her nice boobs or ass. Just for that, doing all that shit. I sometimes think can be a bit retarded.

Approaching:
Approached in daygame, nightgame, etc
Daygame at night:
Started by approaching a cute italian chick. She was happy, but she didnt want to stay. Just being nice. A nice warm up.

Then approached a 2 set of british girls from behind. Introduced wing, he was quite, we could have pulled to a bar but kind of lacked coordination, and we asked for too much compliance in some moves.
Things to improve? Baby stepping.

Night game at Aura club:
Approached lots of girls.

First a 2 set. Introduced wing. They were hooking but had to go. Cool we dont chase them.

Clawed a couple of chicks. Stopped them, nothing happened.

Approached more sets. Nothing special happened.

Things to improve on nightgame:
Its tough when you are not all energetic and jumping around like a crazy fuck (what alcohol sometimes help with), and its pretty tough to not be all breaking rapport. What did help was that at a point of the night we started opening some sets with my wings with really freaking stupid lines, and that shit was working, girls were laughing big time but we werent able to keep it up for too long. Maybe that could have helped if we kept doing it, plus it was super funny and great for keeping ourselves energetic. We had lines like: "Hi, im latino, im gay, im a "loca".

Girl will come, just be patient

Yea. I felt this week like i lacked getting some new women. I dont know , but as far as im concerned, new women will definitely come.
It just that now i feel so loney :(. lol. Nah.

I dfeinitely learned some stuff this week. I had a make out with a girl in a day 2, and i also learned how to open walking 2 sets for me and wings from behind smoothly. Something i always wanted to learn to be able to wing with friends, and now i have learned :D. Learned that shit by myself fuck yea.

Small victories:

- Approached in daygame and nightgame
- Approached + 5 chicks.
- Approached 2 sets, and lone sets
- Physically open some sets
- Was able to not stay stressed at all in the night.

What i did to earn money?

Stayed moving to new appartment all day so i didnt really have a chance. I will continue with my website project on Monday.

Peace out!
__________________
Login or register to post.
dcampo3

dcampo3

Trusted Member

Join Date: 05/01/2012 | Posts: 1925

13th 30 DAY-JOURNEY TO AWESOMENESS - Day 27 (September 9th, 2013)
Location: Miraflores, Lima

Hmm dont really know what to do. I am not sure if break out and just start crying like a little bitch, or to just suck up all the frustrations ive been having lately (includin the last one which i havent talked about yet)... yea suck it up.. and SMILE :D. SUPER FUCKING HAPPY. DELUSIONAL AS FUCK.
I dont really know what the fuck man. I dont. Its like.. damn.
The last days i have been saying that i dont really give much of a fuck anymore if not getting new girls and that type of shit because i know its about time and balbalbalbalbla.... but deep inside, i know i care, its just that i know that i shouldnt be getting pissed about stuff like that and just relax. You know?.. the whole: "THIS TOO SHALL PASS" phrase. Yeaaa.. be cool yeaa

Well well, today i was you know, feeling a bit down, trying to say: "THIS TOO SHALL PASS". Cool you know.
Then i hit the kennedy park for like only 30 minutes, did 2 approaches, didnt get shit, yeaaa. ITS KEWHL YOU KNOW?. More girls will come for sure. Not today maybe tomorrow

And then yea i went back home, and this girl who i had been going out with (Karen), and i really wanted to FUCK, and well the same girl with whom for a while i thought i was having my first relationship in game ever (kind of a relationship)... well she put on a facebook status that now shes engaged. I mean, What?
1 month ago she calling me baby, sweetheart, honey, saying i was the best she had experienced in her life, being super romantic, making out heavy...
AND NOW! Shes getting engaged. Not only that, but she never told me shit about this. Hmmm.. Oh yea ITS COOL MAN!. ITS COOL. I am an "abundant" man. I "dont react". EVER.

You know?.. i want to punch someone in the face, or punch myself in the face, or just fucking something, or just cry. Can i cry? WHY CANT I FUCKING CRY?!! I WANT TO FUCKING CRY AND I CANT!!! Geez....

Approaching:
Approached 2 girls.
Daygame at night.
First one, girl with huge surfing board walking. I dont really now how to approach her but i try to side stop. I was super gay in my approach though and i didnt stop her.. only scared her.

And the second one, girl in a hurry, walking super fast, side stop, go direct, she doesnt really give me chance just leaves saying she really has to go. I feel like my whole direct line was super mechanic / robotic / outcome dependent, and for that reason i was able to handle the situation. It was a tough approach but oh well i fucking did it.

The reason why i am mad.. the reason why i shouldnt... and the reason why i should keep moving forward

I WAS mad (im not anymore since i talked to friends)... because a girl chose a guy over me.. and my ego was hurt. Hurt like a hurt puppy. Feeling like a little bitch
The reason why i shouldnt it is because things like this happen, and i have no control over them. I should relax, and get more women. Plus, who know maybe i still have a chance to fuck this bitch.
The reason i should keep moving forward is because stuff like this is meant to happen in my path to be the awesomest guy fucking ever. This are the things that create the monsters.

Small victories

- Was able to go from chode to pimp mentality in the same day lol.
- Approached 2 girls
- Stopped one


What i did to earn money?

Worked on website

Peace out!
__________________
Login or register to post.
dcampo3

dcampo3

Trusted Member

Join Date: 05/01/2012 | Posts: 1925

Mr. Previouslol.
You must get laid a lot.
Hope you live happy forever
Peace
P.s: I do have a degree, looking for jobs. Hire me? :)
__________________
Login or register to post.
Me-vs-Me

Me-vs-Me

Trusted Member

Join Date: 05/18/2010 | Posts: 1329

 Hmm, I guess this Karen girl is a bit fucked up in her head. There are a lot of really fucked up people out there. There are also a lot of really good people out there. Things like this happen unfortunately. You have the advantage that you know about pick up. If you were some random dude and that would happen to you.. you'd might freak out, develop some anger towards women, waste couple of months of your life for bashing the girl, etc. 

I do agree to a degree with Previouslol, your journal seems like the same thing over and over again. You use big words and numbers and stats etc.. kinda like they are your war scalps. Perhapse your mentality is that you are this guy who is strugelling and you take pride in it? I have no idea, just shooting air here. Anyways, can't you go to bars? Or are there gangs and shit like that and that's the reason you don't want to go?

All the best! 
__________________
My Field Reports Thread Me-vs-Me - New Hope
Let Go!
Focus On Success!
Login or register to post.
dcampo3

dcampo3

Trusted Member

Join Date: 05/01/2012 | Posts: 1925

@Previouslol: I see your point man. Thanks for the value.
The reason why i answered like that was because i am a bit frustrated.. and your comments didnt really make me any happy or gave me any motivation
@Mevsme: Actually, she texted me later saying that she wasnt engaged she just did that to get stalker away from her... and now shes been texting me a lot.. i think because i really didnt react. I just told her congrats and she was probably expecting me to go crazy lol. Anyways.. yeaa
And yea you are right about everything looking similar.. but yea i do what i can. There arent really bars and clubs here, more than on fridays and saturdays, days in which i do go to those place. The other ones i can only daygame.. and yea these last 2 weeks have been rough in terms of cold approach.. but still hanging in there. Thats how i met karen and some other girls, and thats how i have learned all i know about girls. Sometimes it really seems like you are going nowhere, until you start getting some nice shit again and you realize that pick up is about ups and downs and up and downs.. and yea. Just because i sound indifferent sometimes it doesnt mean that i am staying too much in my confort zone, but it means that i dont want to react over a bad streak of days or some bad days doing pick up. I dont have too.. i know how this goes. After times like this.. sooner or later.. some nice shit, women and lessons. So yea.. just gotta stay patient :P
------------------
13th 30 DAY-JOURNEY TO AWESOMENESS - Day 28 (September 10th, 2013)

Location: Miraflores, Lima

Hmm.. I have to admit ive been going through some rough weeks. The comen from Mr. Previouslol hit that freaking open wound of frustration ive been trying to ignore.. and cover up with action and more relaxation. I must admit it. I hate when pick up sucks.
But then again, i have to remember the many many rough streaks ive had while doing this. So many. Curiously, after having good times, you always tend to say: "Wow.. this time, there is no way i can be worse than this. I have already found the solution to pick up". And then you suck again. One of my favorite articles by Brad Branson. Basically the problem comes with Identifying with sucess. and even the major pimps go through that. It is important to keep the head up:
At some point, you fully embrace the ego of being a fucking boss, but once it gets reinforced enough, it becomes a liability. - See more at: http://www.bradbranson.com/peaks-and-valleys-what-creates-plateaus-and-paradigm-shifts-in-your-game/#comment-88307


You might say: WAIT.. BUT YOU DONT HAVE RESULTS. But for me, in my reality, i do have results. Why? Because i have started from 0. Virgin, no kissing, never date girls, HAD NOTHING. No experience at aaaaaaaaaaaaaaaall. This last 30 day challenge, i got my first "GF", like 4 dates, pulled one to a hotel but no fuck, made out with the other date, have the other girls somehow invested to me even deeper than what i was used to be able to do before. This shit to me is new, and just when i thought i was learning new stuff to get women fully attached to me: BOOM!. No results again. Why? Read Brads article.

After the approachin section, im putting a section that i will read from now on every time im going through rough times

Approaching:
Approached 4 girls.
And today i couldnt have been more reaction seeking. Maaan. It was bad. I felt like i was almost begging girls to pay attention to me lol (YUCK!). but anyways.. i still did what i could.

Daygame:
First girl, girl at supermarket, i get next to her, go direct smoothly, she gets creeped out as fuck she doesnt say shit she just walks away lol. Really weird reaction lol.. but at the same time i know my vibe was really reaction seeking. Kinda creepy lol.

Second girl, side stop on the street, go direct, shes kind of old, but still, again i felt like i was chasing for her to stay, and reaction seeking.

Third approach, super hot girl, try to side side stop, but i was feeling kind of gay and super half ass it. She didnt stop and just looked at me super creepy. Man i was feeling creepy as fuck again. By this time i was like fuck.. just go home diego lol.

Fourth approach, girl not even that cute, but i wanted to go home knowing that i tried that last push. Side stop, go direct, and then start qualifying myself so weirdly. She said she had to go, and said thanks with a smile, but i was like fuck this lol.. i wasnt even going to try to close that girl. I mean it was fuckable but i have some standards lol.

and that was it.

Resist the bad streak:

Yea i hate this bad streak but i know for certain i should relax, keep hitting them deadlifts at the gym and get huge, and work on myself :)

Some of my favorite videos for times when i go through rough streaks are the following:
Two Jeffy vids:

This one talks about resilience, and how important it is to build in the game. Resilience is built when going through bullshit and rough times.

This one is called "Eternal game". Talks about how important is to see game as a long term thing.


Tylers video on bullshit in the game. Get your elbows in the mud:


And more Tyler on pain in the journey.


To finish it up. Maybe from time to time it looks like i identify myself with the journey and all the pain in it, but the truth is that no.. i just want to fuck some women and get women. I dont give a crap about the journey anymore. If im posting this, it is only because i need motivation to keep the head up.

I know pretty soon, pick up days will be brighter :)

Small victories:

- Approached super out of state and creepy as hell but stayed approaching.
- Stopped 2 / 3 walking sets
- Reinitiated talking with karen.. and this time feeling way less chode than last month.
- Got contacted by my day 2 from 2 weeks ago (girl i sarged 2 weeks ago), and well probably hang out soon
- Set up date with girl for wednesday... and ill go to fuck her. I will fuck her. I WILL FUCK HER fiwunfwou lol

What i did to earn money?

Applied to really important job.

Peace out!
__________________
Login or register to post.
Flipmod

Flipmod

Senior Member

Join Date: 05/26/2013 | Posts: 128

 Hey dude, this advice will probably be very tough to swallow, but why not try this:
Taking a break from game completely. Like entirely taking a break and making yourself feel okay with not doing pickup every single day

What I found was taking a 30 day hiatus actually gave me ALOT of perspective on the stuff we are actually doing. It may even be the point where you get MORE growth from taking 30 days off than you would from going out 30 days in a row

It would be a comfort zone pusher and very very difficult to do. But its something I think you may find gives you very good results

http://www.rsdnation.com/node/85675
__________________
Login or register to post.